Stilling ledig for sykepleier

Ved enhet for Pleie og omsorg er det fra 1. juni 2018 ledig 100 % sykepleierstilling, med eventuelt ønsker om stillingsstørrelse. Søknadsfrist 1. april 2018

Vi søker offentlig godkjent sykepleier, gjerne med erfaring fra kommunale pleie- og omsorgstjenester.

Stillingen kan innebære arbeid både på sykehjemmet og i hjemmesykepleien, fleksibel turnus med arbeid hver 3.helg og alle typer vakter.

Vi søker etter deg som er kreativ og løsningsfokusert, er engasjert, fleksibel, har godt humør og god kommunikasjonsevne, og som vil bidra til et godt arbeidsmiljø. Du må gjerne ha erfaring fra ulike fagområde, ha gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig, førerkort for bil og godkjent politiattest må fremlegges før tiltredelse.

Vi kan tilby tilby varierte arbeidsoppgaver, faglige utfordringer og et godt arbeidsmiljø. Enheten deltar i “Gode pasientforløp”, og har lokale planer for hverdagsrehabilitering og velferdsteknologi.  Gode muligheter for faglig utvikling bl.a gjennom kommunens kompetansefond.

Besøk oss gjerne på Facebook, “Enhet for pleie og omsorg i Gjerstad”

Vi søker en positiv og glad ny kollega som ønsker seg utfordringer. Passer du denne beskrivelsen ser vi fram til å få deg som medarbeider.

Lønn: stillingen vil bli innplassert i st.kode 7174 med lønn ihht HTA Kap.4, ut fra beregnet ansiennitet.

Ansettelse på vanlige kommunale vilkår.

Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhetsleder Ellen C. Kveim, tlf.37 11 95 09, eller på epost: ellen.kveim@gjerstad.kommune.no

Søknadsfrist: 01.04.2018

Det må benyttes elektronisk søknadsskjema for å søke på stillingen.

Velkommen som søker.

Gjerstadheimen - Klikk for stort bilde

Sist endret 09.03.2018
Fant du det du lette etter?

Kontaktinformasjon

Ellen Kveim

Enhetsleder
Telefon :37 11 95 09
E-post :ellen.kveim@gjerstad.kommune.no

Jobbe i Gjerstad

Elektronisk søknadsskjema

Vi benytter elektronisk søknadsskjema. Link finnes i utlysningsteksten til den enkelte stilling.

Tilbakemelding:

Når søknaden er mottatt vil du få bekreftelse på dette med informasjon om hvor lang tid prosessen vil ta.
Etter at søknadsfristen er gått ut, vurderes alle søkere, før de som er aktuelle for intervju blir kontaktet.

Synes du det tar lang tid før du hører noe, må du ta gjerne ta kontakt med oss for informasjon om hvor vi er i prosessen. Kontaktinformasjon finner du i stillingsannonsen.
Når stillingen er besatt vil du få informasjon om hvem som er tilsatt

Offentlig søkerliste

Kommunen er pliktig til å utarbeide offentlig søkerliste som gir informasjon om navn, kjønn, kommune og alder på alle søkere til en stilling. Det er svært strenge krav for å slippe å være på en slik liste. Ønsker du at navnet ditt ikke skal vises, må du si fra om dette i søknaden. Deretter blir du kontaktet for nærmere avklaringer. Dersom ønsket ditt ikke kan innvilges, får du mulighet til å trekke deg fra prosessen før listen offentliggjøres.

Vi presiserer at vi ikke sender søkerlister noen steder, men at offentligheten har mulighet til å be om innsyn.

Utvidet søkerliste:

Alle søkerne til en stilling er part i saken, og har rett til å se en utvidet søkerliste som inneholder informasjon om navn, alder, utdannelse og arbeidserfaring for alle søkerne.. Det er ikke mulig å slippe å stå på denne listen. En utvidet søkerliste skal behandles som andre dokumenter som er unntatt offentlighet.

Det er du som jobbsøker – og ingen andre – som har rett til informasjonen i søkerlisten.

Politiattest - Vandelsattest

Noen stillinger krever at det leveres politiattest. På hjemmesiden til politiet kan du lese om politiattest/vandelsattest. Her finner du også et eget søknadsskjema.

Flytte til Sørlandet?

Tenker du å flytte til Sørlandet for å jobbe og bo? Sørlandet er en av Norges fremste vekstregioner.

Login for redigering Login for redigering