Administrasjonsenheten

Administrasjonsenheten er en sektorovergripende enhet med støttefunksjoner til de andre enhetene i tillegg til selvstendige oppgaver.

Støttefunksjonene er i hovedsak innenfor økonomi, personal og fellestjenester; herunder arkiv, webpublisering, politisk sekretariat, IKT m.m

Ansvarsområder/tjenester:
Administrasjonsenheten er som nevnt en sektorovergripende enhet. Enheten har følgende ansvarsområder/tjenester:

  • Ambulerende skjenkebevilling
  • Fellestjenesten (herunder: ekspedisjon/informasjon, post og arkiv, politisk  sekretariat, webpublisering, IKT)
  • Personalavdelingen
  • Helse, miljø og sikkerhet (samt andre sektorovergripende områder)
  • Økonomikontoret (startlån, kommunale krav, lønn, skatt mv.)

Skjemaer:
Flere av skjemaene som benyttes i Gjerstad kommune finner du under menyen : Dokumenter \ Skjemaer.
Dersom du ikke finner det skjemaet du trenger, eller om du har spørsmål om skjemaene som er lagt ut, vær vennlig å kontakt Gjerstad kommune, på tlf.: 37 11 97 00 evt. pr. e-post:postmottak@gjerstad.kommune.no
 

Sist endret 15.03.2016
Fant du det du lette etter?

Kontaktinformasjon

Lasse Fosse

Enhetsleder
Telefon :37 11 97 33
Mobil :960 18 920
E-post :lasse.fosse@gjerstad.kommune.no
Lasse Fosse
Artikkel (1)
Login for redigering Login for redigering