Har du tid til overs?

Kan du tenke deg å bidra til trivsel og økt livskvalitet? Da trenger vi dere - kvinner og menn, unge og eldre, med forskjellig bakgrunn og interesser/hobbyer, og som kan tenke seg å dele hyggelige og sosiale aktiviteter med noen som trenger det.

Vi søker støttekontakter

Hensikten med støttekontakt er at den som mottar tjenesten har mulighet for en mer aktiv og sosial fritid, og noe å se frem til. Dette kan være mange ulike aktiviteter, som trening, turer, kafè-besøk, kino, og mye mer.

Oppdragene er som oftest noen timer i uka, og kan være både på dag- og kveldstid, med fleksible løsninger.

Det gis godtgjørelse for utførte timer, kjøring og noe utgiftsdekning.

Føler du at dette kan passe for deg? Ta kontakt for en uforpliktende samtale! :-)

Kontaktinformasjon: Koordinator for støttekontakt/avlastning Anne Karine Brekka, Enhet for helse og omsorg, Gjerstad Kommune. Tlf: 900 24 263 eller epost: anne.karine.brekka@gjerstad.kommune.no