Nye tomter for salg i landlige Mostad boligfelt, Enghola.

Kommunen har nå ferdigstilt infrastruktur til nytt boligområde i øvre Gjerstad. Kommunen kan tilby flere flotte eneboligtomter og èn flerboligtomt i landlige omgivelser.

To byggetrinn

Feltet er delt inn i to byggetrinn. Som oversikten viser, er felt B og F salgsklare eneboligtomter, og felt C har èn flerboligtomt klar for salg.

Om tomtene

Samtlige tomter har komplett infrastruktur fram til tomtegrense, se plankart over området her (PDF, 3 MB).

Tomtepriser

Tomteprisene for de salgsklare tomtene varierer fra kr. 232.000,- til kr. 298.000,- for eneboligtomter. Flerboligtomta i felt C koster kr. 753.000,-. (pris justert av kommunestyret 18.2.21)

50 % rabatt til de to første kjøperne

De to første kjøperne som inngår kjøpekontrakt med kommunen på eneboligtomt vil få denne til 50% av vedtatt tomtepris.

Vil du vite mer?

For mer informasjon, kontakt Svein Brattekleiv, tlf. 922 33 516.

Velkommen til Mostad boligfelt, Enghola !

Her kan du bla i bilder fra tomtene: