Trenger dere en hjelpende hånd?

Trenger dere en hjelpende hånd med en julegave eller to? Vårt fokus er å støtte barn og unge under 18 år.

I Gjerstad er det mange som opplever en vanskelig tid når julen nærmer seg, og at det kan bli ekstra tøft i en ellers presset økonomisk situasjon.

Det er mange i Gjerstad som har lyst til å bidra til at dette skal bli en fin tid for alle her i bygda. Derfor har vi laget et skjema som du i samarbeid med kontaktperson kan fylle ut og levere. Dette behandles anonymt.

Åpne nyheten og les hvordan du går frem, og hvem du kan kontakte for å søke. Husk frist 25. november 2018.

Gjerstad kommune har et prosjekt som går ut på å støtte den som føler de trenger en hjelpende hånd, med en julegave eller to. Vårt fokus er å støtte barn og unge under 18 år.

Gjerstad kommune behandler alle forespørsler anonymt. Kontaktpersonen som fyller inn søknaden sammen med deg/dere vil vite hvem du er, men ingen andre vil vite hvem julegaveønskene tilhører.

Vi ber om at du (på vegne av barnet) eller barnet skriver ned en eller to ønsker i samarbeid med kontaktpersonen deres. Dere vil bli kontaktet når det er tid for henting av gaver.

Ønsker du å registrere et søknadskjema? Da tar du kontakt med en av personene nedenfor. Du velger selv den som føles mest naturlig for deg/dere å ta kontakt med. Frist for innlevering av skjema er 25 november.

Dersom du har spørsmål eller lurer på noe, kan du snakke med din kontaktperson, eller ta kontakt med prosjektkoordinator.

Familiehuset – Ellen J. Grunnsvoll, 47 45 00 26, ellen.jakobsen.grunnsvoll@gjerstad.kommune.no

Flykningtjenesten – Heidi T. Johansen, 94 51 46 91, heidi.tveit.johansen@gjerstad.kommune.no

Nav – Kristin Halvorsen, 55 55 33 33, kristin.schedin.halvorsen@nav.no

Barnehage – Monica Haugen, 37 11 95 53, monica.haugen@gjerstad.kommune.no